8 Reasons I Love You: I can tell you anything, and you won't be shocked | I can be myself when I am with you | Every time I look at you, my heart misses a beat | I love to hear your voice | I love that feeling of being secure when you wrap your arms around me | I love the way you keep your cool when I do something stupid | I like your small gestures that speak volumes about how much you care | And, of-course, your intelligence, 'cause you were smart enough to fall in love with me ;-) |

Thursday, June 16, 2011

Lullaby of Past ♥ [Bab 9]

taukah kamu? 

Hal yang amat sangat bisa membuat moodku berubah 180 derajat? 

Rasanya kau tau, tapi kau seolah-olah tak mau tau.. 

Berhenti!! Cukup!! Aku tak mau lagi dengar tentangnya!! 

Tapi mengapa kau selalu saja menceritakannya. Aku bahkan tak mengenalnya! Bagaimana bisa kau menceritakan detil tentang dia? Menurutmu, bisakan aku menyimpulkan tentangnya? haruskan aku turut membencinya hanya karena dia pernah mempermainkanmu. tak adil tampaknya, aku menyadarinya.. tetapi kau telah berhasil membuatku membencinya dan muak akan dirimu..

No comments:

Post a Comment